Nasze silniki

OHRV V1

Konwersja silnika S03 do głowicy z zaworem obrotowym OHRV
Silnik S03 _OHRV

Jest to silnik spalinowy, benzynowy, jednocylindrowy, czterosuwowy, bez klasycznego, zaworowego układu rozrządu, o pojemności ~500ccm, przeznaczony do napędu motocykli. Posiadamy pełną dokumentację konstrukcyjną oraz działający prototyp.

Firma OHRV Motorcycle Engines jest w stanie wykonać wybrane części do konwersji klasycznego silnika S03 z rozrządem OHV na wersje silnika z rozrządem „bezzaworowym” OHRV. Części silników OHRV V1 są produkowane na konkretne zamówienie po zawarciu spersonalizowanej umowy sprzedaży.

OHRV V2

Silnik OHRV V2

Jest to silnik spalinowy, benzynowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, bez klasycznego, zaworowego układu rozrządu, o pojemności 1100ccm, przeznaczony do napędu motocykli oraz innych maszyn transportowych. Posiadamy pełną dokumentację konstrukcyjną, technologiczną, eksploatacyjną oraz działający prototyp. Silnik OHRV V2 wizualnie nawiązuje do silnika S03, będącego źródłem napędu polskiego Junaka, produkowanego na przełomie lat 50 i 60-tych XX wieku. Pasuje do ramy motocykla Junak M07/ M10 w systemie 'plug & play’ – zamontuj i używaj.

Z uwagi na wolumen produkcji, firma OHRV Motorcycle Engines jest w stanie wykonać wersje silnika OHRV V2, dostosowaną do indywidualnego klienta czy skonfigurowanie silnika w limitowanej co do ilości sztuk wersji kolekcjonerskiej. Silniki OHRV2 są produkowane na konkretne zamówienie po zawarciu spersonalizowanej umowy sprzedaży.

Dane techniczne silnika:

  • typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem,
  • układ: dwucylindrowy, widlasty o kącie rozwarcia cylindrów 50°,
  • rozrząd: OHRV – Over Head Rotary Valve, 1 zawór obrotowy na cylinder,
  • pojemność skokowa: 1094 ccm,
  • średnica / skok tłoka: 88,0 / 90,0 mm,
  • stopień sprężania: 12:1,
  • moc maksymalna: 70 KM przy 6500 obr/min.,
  • moment obrotowy: 90 Nm przy 4200 obr/min.,
  • zasilanie: elektronicznie sterowany wtrysk paliwa,
  • smarowanie: z suchą miską olejową,
  • zapłon: elektroniczny, bezstykowy TCI, 2 świece na cylinder,
  • rozrusznik: nożny i elektryczny,
  • przeniesienie napędu silnik- sprzęgło: łańcuch,
  • sprzęgło: wielotarczowe, mokre,
  • skrzynia biegów: czterostopniowa,
  • napęd tylnego koła: łańcuch.

Cena: od 35 000 PLN netto dla kompletnego silnika (silnik + skrzynia biegów, bez układu wydechowego) z zasilaniem gaźnikowym wraz z zapłonem TCI. Przykładowa propozycja ceny silnika dla wyżej wymienionej specyfikacji, ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. W celu otrzymania propozycji oferty silnika w specyfikacji dla konkretnych potrzeb klienta (m.in z uproszczonym układem wtryskowym, lub z docelowym, zintegrowanym układem wtryskowym i zapłonowym), prosimy o kontakt z naszym  przedstawicielem.

Opis towaru i termin realizacji następuje wyłącznie na podstawie umowy jego sprzedaży. Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie. Z reguły nie jest to czas krótszy niż 6 miesięcy.

Zapłata za towar wg specyfikacji zawartej w indywidualnej umowie jego sprzedaży dokonywana będzie w dwóch transzach: zaliczka i płatność końcowa.

Dane zużycia paliwa i mocy konkretnych wersji silnika mogą się różnic, dane przedstawione w tabeli maja charakter informacyjny, porównawczy.

Informacje zawarte na niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66&1 Kodeksu cywilnego. Zawarte na stronie internetowej informacje umieszczone w części 'Cena’, nie stanowią zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 556 Kodeksu cywilnego.