Aktualnie odbywają się testy optymalizacyjne na hamowni podwoziowej egzemplarza *002* silnika OHRV V2 zamontowanego do podwozia Junak M10.
Testy obejmują dobór krzywej wyprzedzenia zapłonu oraz długości układu wydechowego dla uzyskania optymalnej krzywej przebiegu mocy i momentu obrotowego.
Ten wpis pokazuje różnice pomiędzy dwoma wersjami głowicy OHRV. Wersja 1, niższa, z chłodzeniem opływającym powietrzem oraz olejem przetłaczanym przez drążony rotor.
Wersja 2, wyższa, z kanałami chłodzącymi, wypełniającymi przestrzeń pomiędzy komorą spalania a rotorem. Skomplikowany odlew, wdrożony do produkcji. Druga wersja głowicy, opracowana i wytworzona przez Sebastiana, ma sprostać termicznemu obciążeniu silnika doładowanego.
Wersja 2 posiada dodatkowo pewne technologiczne usztywnienia żeber, oraz inaczej umiejscowione świece zapłonowe, skoncentrowane w środku komory spalania. Każda z głowicy ma po dwie świece zapłonowe działające równocześnie.